Iskalnik

Postopek nakupa


Kaj je košarica in čemu služi?

 

Košarica je mesto, kamor shranjujete izbrane izdelke, ki jih želite kupiti.

 

V košarici lahko posameznim izdelkom spreminjate količino, jih odstranite, lahko jo izpraznite. Pod seznamom izbranih izdelkov je izpisana trenutna vrednost v vaši košarici. Ko imate v košarici vse, kar želite kupiti, oziroma želite izbrane izdelke plačati, kliknete na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku.

 

Ne pozabite, da se morate pred nakupom obvezno registrirati oz. prijaviti, sicer nakup ne bo mogoč.

 

Kako izberem izdelek in ga dam v košarico?

 

Najprej poiščite v trgovini izdelek in kliknite na gumb ''Dodaj v košarico''. Po kliku na gumb, se vam odpre stran na kateri je izpisana vsebina vaše košarice.

 

Kako pričnem s postopkom nakupa?

 

Če želite kupiti izdelek, ga morate najprej dodati v svojo košarico. Nato preglejte njeno vsebino in kliknite na gumb, ki vodi k naslednjemu koraku. Za dokončanje nakupa se morate prijaviti v spletno trgovino.

 

Kako poteka nakup?

 

Nakup izdelkov poteka v 5 korakih:

 

  1. Pregled naročila: V prvem koraku pregledate in uredite vsebino košarice. Popravite lahko tudi količine z vpisom ustrezne številke v polje "KOLIČINA" v primeru. da bi želeli nekaterih izdelkov več.

  2. Način prevzema blaga: V drugem koraku določite način prevzema blaga. Lahko ga osebno prevzamete pri nas na sedežu podjetja na Burnikova 1 v Ljubljani, lahko pa vam blago tudi pošljemo prek dostavne službe na vaš naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Možno je tudi, da navedete drug naslov, na katerega želite prejeti blago.

  3. Način plačila: Tukaj lahko vidite, kdo bo prejemnik računa in lahko izberete način plačila blaga.

  4. Povzetek nakupa: V četrtem koraku se na strani izpiše povzetek vašega naročila, ki ga morate natančno pregledati. Ob kliku na gumb "Oddaj naročilo" bo vaše naročilo potrjeno in oddano. Povzetek nakupa vam pošljemo tudi na vaš elektronski naslov. Na strani "Moj profil" lahko spremljate stanje vaših naročil.

  5. Potrditev naročila: Na tej strani se izpiše številka naročila in potrditev prejema naročila.

 

Kje lahko spremljam kaj se dogaja z mojim naročilom?

 

V svojem profilu lahko kadarkoli preverite status vseh svojih preteklih in aktualnih naročil.

 

Ali lahko nakupujem, tudi če nisem registriran?

 

Po spletnih straneh lahko brskate brez registracije. Za nakupovanje pa se je potrebno registrirati.

 

Splošni prodajni pogoji:

 

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila.

 

Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

 

V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

 

Spletna trgovina zoom-market.si medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi veljavne zakonodaje.

 

Več o splošnih pogojih poslovanja si lahko preberete tukaj.

 

Ali lahko nakup prekličem?

 

Nakup lahko prekličete v roku 1 ure od oddaje naročila v razdelku Moj profil/pretekli nakupi. Ob tem prejmete sporočilo na elektronski naslov, da je naročilo preklicano.

 

Positiva